Forever21

Als er een webshop alle credits van mij krijgt, dan is het wel Forever21. Wat een topsnelheid hebben zij in het afleveren van je kleding! Afgelopen dinsdag heb ik alles besteld, woensdag verstuurd en donderdag thuis. Fantastisch toch! 😀

Ik had nooit eerder besteld bij Forever21. Maar kende het wel uit de US. Mijn familie woont daar dus ben een aantal keer daar op vakantie geweest. Uiteraard betekent vakantie ook shoppen. Wat vond ik het heerlijk! Banana Republic, Express, Forever21, The Limited, ga zo maar door! Pure liefde! Ik ben alweer aan het sparen om komende mei naar de US te gaan, dus dan wordt het zeker weer een paar bezoekjes naar deze fantastische  winkels te maken. Gelukkig voor mij heeft Forever21 een webshop die ook in Nederland gevestigd is. Eigenlijk had ik er nooit aandacht aan besteedt, tot ik voor de zoveelste keer een linkje op (jawel!) Facebook zag. Ik klikte er uit nieuwsgierigheid op en voilà, voor ik het wist klikte ik op ‘Betaal’. H&M prijzen maar niet het gevaar dat ie-der-een er mee loopt!

Wat ben ik gelukkig! Ik was al sinds vorig jaar lente op zoek naar een mooie ‘high-low hemmend’ rokje, maar nergens kon ik een mooie vinden. Dan nu eindelijk heb ik er een! yay! Die ingezoomde foto van hierboven is het stofje van de playsuit. De foto was namelijk een beetje te donker en te klein om het stofje goed te laten zien. Die is namelijk zooooo leuk! Dit is wel het meest briljante patroontje wat ik in mijn kast heb hangen! 😀 Fantastisch!

Wat voor gekke/grappige patroontjes heb jij in je kast hangen?

Liefs, Menina

7 thoughts on “Forever21

  1. Ik hou echt van Forever21! Ik ga er geregeld winkelen (in Antwerpen) of bestel wat via de webshop. Gekke patroontjes heb ik niet echt in mijn kast, alles is bij mij effen ofwel bloemenprint 😛

Geef een reactie

