Tango Shoes

Misschien heb je het al gehoord of gelezen ergens maar de schoenenwinkel Tango is failliet. Begin april zijn ze voor de tweede keer failliet verklaard. Volgens Nu.nl was het in 2002 ook al eens gebeurd, maar toen heeft de zaak onder leiding van een andere eigenaar een doorstart gemaakt.

Erg jammer dat het zo ver heeft moeten komen vind ik. Want Tango heeft altijd erg leuke schoenen gehad! Maar… elk nadeel komt met een voordeel. Tango moet toch wat met de schoenen die nog in de winkel staan, dus dat betekent: 50% korting op de gehele collectie!

Uiteraard vond ik dat wel erg leuk om te horen, dus ik ben een kijkje gaan nemen!
Ik moet wel zeggen… het personeel had er ook geen zin meer in. Een van die meiden hing met haar hoofd op de kassa, te zuchten en te steunen dat het allemaal zo zwaar was. Toen ik vroeg om dozen om de schoenen in op te bergen, keek ze me aan alsof ik gek geworden was. Ik bewaar mijn schoenen graag in een doos, want ik kan ze niet wekelijks aan trekken. Stof vergaren en ze wekelijks moeten afstoffen vind ik gewoon te veel werk! Anyway, om een lang verhaal kort te houden, nu moet ik alsnog op zoek naar twee dozen waar mijn schoenen in passen… Aaargh!

Dit zijn mijn Jenny-from-the-block heels. Ze deden me erg denken aan de Timberlands, maar toch net even anders. Ik vind zulke schoenen echt heerlijk, daar kan ik dagen op lopen. Je kunt ze zo straks als je wilt aantrekken dus gaat er nooit uitlopen. (Het stickertje heb ik overigens wel verwijderd!)

Dit is een paar met een wat dikkere hak. Ik hou meer van naaldhakken, maar voor degene die Utrecht goed kennen… Het is echt een drama om hier met dunne hakken te lopen. Ze zitten al-tijd vast tussen de stenen en je kunt ze met 1 dagje door de stad lopen met gemak kapot lopen. Vandaar dat ik nu voor een dikkere hak heb gekozen. Het plateau en de hak zijn van fake-slangenleer en de schoen zelf is suède-achting.

Wat een parel! Ik had deze high heels al vaker gezien in de Tango. Elke keer kocht ik ze niet, want ik heb schoenen zat. Helaas (??) kon ik de verleiding nu echt niet meer weerstaan en heb ik ze gekocht. Onder een little black dress of jeans staan ze geweldig! Ik kan niet wachten tot de regen van vandaag weer verdwijnt en ik ze aan kan doen! 😀

Wat vind jij van deze schoenen? Heb je ook pareltjes gescoord bij de Tango?

Liefs, Menina

4 thoughts on “Tango Shoes

  1. Wauw! echt allemaal leuke schoenen!
    Er zit hier geen tango in de buurt, alleen in de stad. De hakken zelf kan ik alleen niet op lopen, alhoewel ik ze wel supermooi vind!
    liefs.x

  2. Niiice, 50% korting is niet verkeerd je hebt ook lekker ingeslagen gelijk haha. Ik vind het eerste paar echt geweldig:D Onder een skinny jeans ofzo, beetje stoer maar toch vrouwelijk. Erg leuk!

Geef een reactie

