Oranje jurkjes

Samen sterk zonder problemen
En ons kleine land is weer eensgezind

Het winnen zit ons in de genen
Het gevoel dat ons nu weer samen bindt

Danny de Munk – Wij brullen voor Oranje

Langzaam maar zeker begint de oranje koorts te groeien. De voetbalplaatjes zijn weer  bij de AH, allerlei winkels liften mee op de Oranje-koorts. In 2010 kwam Supertrash in opspraak (zowel positief als negatief) om het befaamde Bavaria jurkje. Dit jaar was de eer aan Spijker en Spijker om met een nieuw jurkje te komen. Zij ontwierpen de V-dress. De V staat voor Victory en is te zien in de halslijn.

Leuk jurkje alleen jammer dat er niet wat meer rood/wit/blauw in zit. Een randje aan de onderkant was bijvoorbeeld leuk geweest!

De Modemeisjes (Tamara Elbaz, Josh Veldhuizen en Maria Tailor) ontwierpen een simpel, sexy oranje denim jurkje. Ik heb deze niet gezien in het echt, maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt in geïnteresseerd was. Kleding van Josh V passen mij vaak niet mooi. Ik heb er niet echt het figuur voor ofzo. Daarnaast vind ik ik de prijs ook wel erg duur voor een jurkje wat je eigenlijk alleen maar met het EK (of Qday) aan trekt.

Vandaag kwam Supertrash ook nog met een Oranje jurkje. Vanmorgen rond een uur of 11 kreeg ik een email dat de Winning Ways dress in de online shop te krijgen was. Uiteraard was ik nieuwsgierig, maar ik kon hem niet meer krijgen. Totaal uitverkocht via de website. Ik vreesde voor het ergste want ik had mijn zinnen gezet op de Winning Ways dress…

Het jurkje is niet onbekend voor de Supertrash-fans. Eerder kwam Olcay namelijk al met het ‘Million Ways’ jurkje in diverse prints. Deze jurk kan je (zoals op de foto) op een miljoen verschillende manieren dragen. Strapless, 1 mouw. met een blote schouder, als oversizes shirt, you name it! Momenteel hangt dezelfde Million Ways (maar wat korter en dunnere stof) weer in de winkel in effen kleurtjes. Erg leuk jurkje, ik ben fan! Je kunt hem op verschillende manieren dragen. Eindeloze variatie!
Vanmiddag, na mijn werk, ben ik direct naar de Supertrash store gefietst. Terwijl ik mijn fiets neerzette zag ik al een glim Oranje vanuit de winkel mij tegemoet schitteren. Yes!! Hij hing er nog! Mijn euforie was echter vrij snel verdwenen en sloeg om in opluchting… Er hing er niet één… Nee, er hingen er wel 5. En het allermooiste, ik kreeg er gewoon een in het plastic ipv die in de winkel hing! Druk gemaakt op niks!

Op de foto heb ik hem op de meest simpele manier aan, gewoon even voor de show!

Winning Ways: Verkrijgbaar bij de Supertrash store en de AH voor 9,99.
V-Dress: Verkrijgbaar in de supermarkt bij 6 flesjes Bavaria voor 9,99
Litte Orange Dress: Verkrijgbaar via Lakeside en 90 verkooppunten voor 59,95

Welk jurkje is jouw favoriet? Een van deze, de befaamde Bavaria Dress van vorig jaar of ga jij voor een totaal andere outfit?

Liefs, Menina

5 thoughts on “Oranje jurkjes

  1. Ik heb de Bavaria dress zo’n 2 weken geleden gekocht met een kratje. In je tekst heb je het over de opspraak van vorig jaar, je bedoelt natuurlijk 2 jaar geleden met het WK =) En ik verwacht over ong. een week de Supertrash jurk, die heb ik besteld icm een Grazia abo. De jurk van de modemeisjes vind ik niets, erg ordi ziet ‘ie eruit met die rits. Gisteravond zat ik nog te denken om n blog te schrijven over de oranje kleding. Zal vast niet de enige zijn haha nu de oranje gekte toeslaat haha.

  2. Als Belg die in Nederland woont vind ik het altijd ontzettend leuk om alles oranje te zien kleuren. Heb zelf heel weinig oranje in de kast hangen moet ik zeggen (lekker koppig tegenstribbelen om iets oranjes aan te trekken maar wel mee juichen in het café 😛 ). Voor dit jaar heb ik een orange zijden foulard die als haarband gaat dienen, de overstap naar een heel jurkje is nog te groot 😛

    http://manonheine.wordpress.com

    • Ik heb ook niet zoveel oranje hoor, eigenlijk alleen maar de twee ST-jurkjes. Oranje is niet mijn beste kleur!
      Een zijde foulard is ook al heel erg leuk toch! Dat oranje jurkje komt vanzelf wel met de tijd 😀

Geef een reactie

