Glossybox mei 2012: Affordable Favorites

Het thema van de Glossybox van deze maand vind ik zo leuk: Affordable Favorites. Zat er vorige maand nog een mascara in van van zo’n 30 euro, zo zijn alle producten van deze maand voor meer mensen betaalbaar. Waarschijnlijk is dit ook de reden dat er deze maand geen 5 maar 6 producten in de Glossybox zitten.

Glossybox heeft een aantal van haar medewerkers gevraagd voor hun persoonlijke Affordable Favorites. Een daarvan is toevallig ook mijn Affordable Favorite!

De producten van deze maand:

1. Zoeva – Forever Eye Crayon (adviesprijs: 4.50)
2. Garnier – Miracle Skin Perfector (adviesprijs: 9.99)
3. John Frieda – Full Repair Perfect Ends Deep Infusion (adviesprijs: 9,99)
4. Dr. van der Hoog – Purity Reinigingsdoekjes (adviesprijs: 4,99)
5. No-Ad – Aftersun Lotion (adviesprijs: 4,99)
6. Max Factor – Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara (adviesprijs: 15,99)

Deze maand zitten er 5 fullsize producten in en 1 sample (de mascara). De prijs voor de Glossybox is 12,50 dus je haalt het er makkelijk uit!

Affordable Favorite van Floor, PR Manager bij Glossybox. Deze Eye Crayon is voor mij nieuw. Ik ken het merk niet en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een Eye Crayon gebruikt heb.

Affordable Favorite van Rachelle, Customer Support/Operations bij Glossybox. Dit is er weer een die ik zelf nog nooit getest heb. Ik heb veel goede en slechte verhalen over de BB cream van Garnier gehoord. Goed moment dus om het zelf eens uit te testen!

Affordable Favorite van Zelda, Brand Account Manager bij Glossybox. Ik ken het merk John Frieda goed. Ik heb tijden hun krullenlijn gebruikt. Ik ben er altijd erg tevreden mee geweest. Maar tegenwoordig probeer ik te matigen met parabenen. Dus ik heb deze shampoo, conditioner etc aan de kant geschoven. Ik ga deze Full Repair serum wel testen want mijn haar heeft het wel een beetje nodig!

Affordable Favorite van Merle, Managing Director bij Glossybox. Heel toevallig is mijn reinigingsmelk net op, dus het komt eigenlijk wel goed uit dat deze in de Glossybox zat! Normaal gebruik ik alleen van dit soort reinigingsdoekjes als ik op reis ben. Vaak is het na een vakantie op en is er wat meer ruimte in de backpack!

Affordable Favorite van Jurriaan, COO bij Glossybox. Ik heb vorig jaar op Curacao een fles Aloë lotion gekocht. Heerlijk vond ik het. Ik hou erg van de werking van Aloë en de geur. Ik ben benieuwd of het de kwaliteit van de homemade aloë vanuit Dushi Korsou haalt!

Affordable Favorite van Ivona, Junior Marketeer bij Glossybox en Menina van Menina’s Beauty. Dit is echt mijn all time favorite mascara. Ik blijf hem maar opnieuw kopen!

 Wat vinden jullie van de inhoud van de Glossybox van deze maand?

Liefs, Menina

3 thoughts on “Glossybox mei 2012: Affordable Favorites

Geef een reactie

