My life in pics

Het is altijd leuk om naar iemand anders zijn foto’s te kijken. Ik kan mezelf ook uren vermaken met foto’s kijken op Instagram of Pinterest. Vandaag daarom even een kleine collectie van mijn Instagram foto’s (@menina85).

 Afgelopen maand heb ik een dvd met ballet oefeningen gekocht en hiervoor heb ik uiteraard mijn balletschoenen weer eens uit de kast getrokken. Momenteel dans ik maar 1 uurtje in de week ivm met mijn opleiding maar ik heb alweer grote plannen voor komend (school)jaar!

Deze etalage bij Claudia Sträter vond ik zo origineel! 😀

Het is erg fijn om naast een groot kanaal te wonen. Zo kun je ’s avonds nog even lekker een wandelingetje maken of gewoon je gedachten laten gaan terwijl de grote binnenvaart langsgaat!

Dit is en blijft een van mijn favoriete kleurtjes (en merk!) nagellak! Pretty!

Love and peace is the one thing you need!

Ik had nog een bon van de Douglas liggen dus ik ben vorige week even langs geweest. Uiteraard riepen de nagellakjes heel hard mijn naam!

Samen met een vriendinnetje hebben we sinds 2 jaar een traditie om tijdens de Dodenherdenking naar het Domplein te gaan. Echt een kippevel-moment. Zoveel mensen en iedereen stil. Prachtig en heel erg bijzonder!

En toen brak de hemel…. Na misschien 300 meter fietsen was ik tot op het bot zeiknat geworden. Heerlijk zo’n bui!

Elke dag fiets ik een andere weg naar huis. Je zou denken dat je op een gegeven moment klaar bent met routes, maar dat is niet het geval! 😀 Zo kom je leuke straatjes tegen!

Na het studeren moet er ook pret gemaakt worden. Samen met een vriendinnetje hebben we bij Fezz Lounge lekker Marokkaanse thee gedronken. De keuze was ieder een eigen potje of een potje voor 5 personen. Aangezien wij beiden erg van Marokkaanse thee houden kozen we voor de tweede optie. Die jongen zei nog: ‘dus die andere drie zijn voor jullie onzichtbare vriendin?’ Wij hard knikkend, krijgen we ineens 5 kopjes erbij. Snapte hij het grapje van de ‘drie onzichtbare vrienden’ niet of snapte wij zijn grapje van de 5 kopjes niet?

Dat was hem! Op naar de volgende keer!

Liefs, Menina

3 thoughts on “My life in pics

Geef een reactie

