Jimmy Choo Store in Amsterdam

Sinds Carrie elke aflevering van Sex and the City op de meest prachtige Jimmy Choo’s rondhuppelde ben ik al fan van dit label. I love Jimmy Choo. Toen Jimmy Choo speciaal voor de H&M een Limited Edition ontwierp, was ik al weken van te voren nerveus. Ik bedacht een strategie en kon de nacht van te voren bijna niet slapen. De volgende ochtend stormde ik mijn bed uit om via de website een paar te bemachtigen en een paar uur later probeerde ik het nog een keer in de winkel. Wat een mazzel, binnen 1 dag had ik er ineens twee!  In de weken daarop volgend kwamen er steeds meer Marktplaats advertenties van meiden die erachter kwamen dat de Jimmy’s toch te hoog waren en ze er niet op konden lopen. Tot op de dag van vandaag worden deze schoenen aangeboden op Marktplaats. Goed, ik dwaal af…

Helaas heb ik nooit een paar ‘echte’ Jimmy’s kunnen bemachtigen. Simpelweg omdat ik geen goudmijn of een geldboom bezit, voorlopig blijft het dromen bij de nieuwsbrief die ik geregeld in mijn inbox krijg. Sinds gisteren kan het dromen een stuk dichter bij huis, namelijk in Amsterdam op de PC Hoofdstraat. Daar is een heuse Jimmy Choo store geopend!

Foto’s zijn te zien op Ilfn.

het adres:
Jimmy Choo Amsterdam
P.C. Hoofdstraat 62
1071 CA Amsterdam
020-379503

Zou jij zulke designer-schoenen kopen of spaar je liever voor wat anders?

Liefs, Menina

bron foto: google

2 thoughts on “Jimmy Choo Store in Amsterdam

  1. Momenteel kan ik mezelf er niet toe zetten om te sparen voor één paar schoenen, ik koop liever een meerdere paren van dat geld. Ik ben wel steeds duurdere schoenen gaan kopen merk ik, kwaliteit en afwerking worden steeds belangrijker dan kwantiteit. De uitverkoop is dan ook mijn grootste vriend geworden 🙂
    Als ik de loterij win zul je me zeker bij Choo vinden, maar voorlopig helaas niet.

    http://manonheine.wordpress.com

  2. Ik koop liever heel veel mooie maar goedkopere hakken dan een paar designer schoenen, bovendien kost dat met mijn maandloon me wel een maandje of 3 ;).
    Als ik de loterij ofzo win dan zal ik zeker wel een aantal paar scoren!

Geef een reactie

