I got stolen shoes…

De mensen die mij persoonlijk kennen weten het waarschijnlijk wel. Ik heb twee addictions. De eerste is nagellak en de tweede zijn schoenen. Ik kan met niet meer herinneren wanneer het begonnen is, maar ik heb veel schoenen. Flatjes, high heels, plateaus, sneakers, slippers, you name it, I got it.

Gisteren was ik met een vriendinnetje even in de stad om voor haar een cocktailjurkje te scoren. En waar kan je dat niet beter doen dan bij de Supertrash. Prettig personeel, nette winkel en fantastische kleding.

De Supertrash in Utrecht is een langwerpige winkel met voorin kleding en achterin een hoge kast met vakken waarin schoenen opgesteld staan. Elke stap die ik dichterbij kom, klopt mijn hart een beat sneller… De schoenen van Supertrash vind ik fantastisch, vaak zijn ze net even wat aparter dan de gemiddelde schoen. I love it.

Gisteren ging mijn hartje sneller kloppen bij het zien van de nieuwe collectie. Ik had al een paar heels aangehad maar van alle drie hadden ze mijn maat niet meer. Helaas… Tot dat mijn oog viel op een paar hippe cognac heels, genaamd ‘Stolen’. Deze had het meisje wel in mijn maat. Ik twijfelde om ze te passen. Want wanneer het een echte toevoeging op mijn schoenen-collectie is… staat ‘passen’ vaak gelijk aan ‘kopen’.

Toen mijn poezelige voetjes werden omsloten door het heerlijk zachte leer was ik verkocht. These are mine!!

 Ik viel voor het aparte van deze schoen. Het gouden gespje voor op de teen in combinatie met de gouden haakjes voor de veters vind ik prachtig.

Deze schoen heeft geen plateauzolen. Je voelt dus wat meer van de ondergrond waar je op loopt.

Detail. Ik vind het lettertype van Supertrash erg leuk!

Detail. Supertrash heeft altijd oog voor details. Zo hebben alle heels onder de zool een gouden Supertrash logo. Leuk als je loopt, want het valt geheid op als je door de stad loopt!

Detail. Een vierkante hak is net weer even wat anders!

Liefs, Menina

5 thoughts on “I got stolen shoes…

Geef een reactie

