Shoplog 3 mei

Ik vind het heerlijk om met vriendinnetjes te shoppen, maar soms vind ik het ook erg fijn om lekker alleen naar de stad te gaan. Recht op mijn doel af en op mijn tempo zonder omwegen! Vandaag heb ik een tijd zitten studeren in de Coffee Company en daarna ben ik even lekker de stad in gegaan! Ik had nog een bon voor de Douglas die al maanden (serieus, sinds augustus) in mijn portemonnee zat en uiteraard moest ik nog even naar de pas geopende Lush.

Bij de Lush heb ik een haarmasker gekocht, genaamd Marilyn. Eigenlijk is het masker voor blondines, maar volgens het meisje in de winkel was het voor roodharigen like me, geen probleem. Er zit kamille in het masker wat je haar wat kan oplichten. Nou is dat voor mijn haar prima want ik heb natuurlijke highlights in mijn haar zitten. Of zou ik toch straks ineens blond zijn? Ik hou je op de hoogte! šŸ˜‰
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de kwaliteit van het personeel bij Lush. Het personeel neemt de tijd voor je, wil alle vragen beantwoorden en dringt niks bij je op. Ik kreeg zelfs een heerlijk ruikende zeep mee om te proberen! De winkel zelfs is ook prachtig, ruim opgezet en het ruikt er heerlijk. Vaak zijn zeepwinkels een kakofonie van geuren, maar bij Lush is het niet vies of too much, het is juist lekker vind ik. De opstelling van de zeep en alle ander cosmetica is overzichtelijk en gezellig. Als je Lush nog niet kent, moet je zeker een keer gaan kijken!

Op de blog van Belinda zag ik een prachtig lakje van OPI: Save me. Deze lak is een lak met hele kleine zilveren glitters en een soort holografische streepjes. Prachtig! Ik vond hem zo mooi dat ik hem ook gekocht hebt!
Ik heb twee lakjes van Nicole by OPI Kardashian Kolor gekocht, namelijk Disco dolls, een bruin/oranje glitterlak en Wear something spar-kylie, een rood/roze glitterlak. Daarnaast heb ik ook een Koh lakje gekocht, namelijk Glamorous Pink! Deze heeft een wat parelmoer/olie-achtige roze kleur. Het is een beetje afhankelijk van het licht. Lastig uit te leggen, maar de foto spreekt voor zich. Ik ben benieuwd wat de lak op mijn nagels doet!

Ik zal later swatches maken van de lakken, zeker van het Koh lakje want ik kan nergens op internet swatches vinden van die!

Shop jij wel eens alleen, of ga je liever met vriendinnetjes?

Liefs, Menina

3 thoughts on “Shoplog 3 mei

Geef een reactie

