NOTD # 2 / Review – Essie Spaghetti Strap


Sinds begin april is het nagellakmerk Essie in Nederland te koop bij de DA en sinds gisteren ook bij de Etos. Ook de Glossybox van deze maand had een Essie lakje erin. Mijn geluk kon niet op!

Essie is in 1981 opgericht door Essie Weingarten met 12 verschillende kleurtjes nagellak. Inmiddels is het merk overgenomen door L’Oreal en betere nagellakmerken. Nice fact: er zijn nog steeds een aantal van de originele kleurtjes in de collectie!

Ik heb erg goede ervaringen met Essie. Ookal beschik ik pas net over een paar potjes Essie-

lak, het merk staat erg hoog in mijn favorieten lijst. Met een goede base en topcoat blijf de lak rustig een week op mijn nagels zitten zonder te chippen. In een drukke week, waarin ik weinig tijd heb om mijn nagels te lakken is dit natuurlijk fantastisch!

Het kwastje van Essie vind ik ook zeer fijn. Het borsteltje heeft een iets ronde afloop waarmee je netjes in de ronding van je nagel kunt lakken. Doordat het borsteltje plat is bestrijkt het een groot deel van de nagel. Dit voorkomt dat je 3 keer over de natte lak moet gaan en je ongelijke

diktes lak op je nagel krijgt. De kleur van Spaghetti Straps is bij twee laagjes niet dekkend. Vaak vind ik dat een probleem maar omdat deze lak subtiel roze is, geeft het niet. Deze lak is meer heeft meer een verzorgende en rustige uitstraling dan dat je er een statement mee maakt.

Deze week ligt Essie ook bij de Etos in de schappen. Voor alle Essie-Addicts is er deze week 2 euro korting op de potjes. Je betaalt nu geen 9,99 maar 7,99 voor een potje! Yay!!

Liefs, Menina

Bron afbeelding: http://www.essie.com

5 thoughts on “NOTD # 2 / Review – Essie Spaghetti Strap

Geef een reactie

