Glossybox April 2012

Sinds woensdag klopte mijn beautyhartje al een beetje sneller. De Glossybox was weer verstuurd!
Voor degene die de Glossybox niet kennen: Het werkt net als een tijdschrift, je betaalt 12.50 per maand en krijgt maandelijk een doos met vijf producten erin. De producten zijn elke maand een verrassing en er zit een goede variatie in. Meestal zit er wel één fullsize product in. De producten zijn geen alledaagse drogisterij-producten maar exclusieve merken. Voor mij zijn het meestal merken die ik te duur vindt of weinig koop. Daarnaast is het ook elke maand een cadeautje! Ik kijk er echt naar uit!

Genoeg gekletst, kijk met me mee naar  Glossybox van april!

Elke Glossybox is anders, die van mij had deze inhoud:

Yves Saint Laurent – Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking (zo dat is een hele mond vol!)
Kérastase – Bain Cristal Shampoo
Essie Nagellak – Kleur: Spaghetti Strap
Revitalash – Wimperserum
H2O Plus – Spa Sea Salt Hydrating Body Butter

Ik ben ontzettend blij met de Essie lak. Met deze erbij heb ik er zes in mijn bezit en een van mijn beste lakjes. Wanneer ik weinig tijd heb om aan mijn nagels te besteden, doe ik er een goede base en topcoat op en een Essie lak. Gegarandeerd dat het een goede week blijft zitten!

De andere producten zijn voor mij onbekend, ik heb ze nooit eerder gebruikt. Ik heb al het een en ander gelezen over wimperserum. Ik ben wat sceptisch maar toch erg nieuwsgierig. Ik ga wel eerst nog even wat research doen voor ik eraan begin. Daarnaast hecht ik heel veel waarde aan mijn eigen mascara dus deze moet wel beduidend beter zijn dan wat ik heb, anders verdwijnt hij vrij vlug in mijn make-up la.
De shampoo heeft geen SLS erin maar Ammonium Lauryl Sulfate. Nog steeds niet goed, maar minder slecht dan SLS.
De body butter heeft een prettig handtas-formaat dus die gaat daar waarschijnlijk in.

Binnenkort een review over alle producten dus hou Menina’s Beauty in de gaten!!

 

Liefs, Menina

6 thoughts on “Glossybox April 2012

  1. Dat zijn ook voor mij onbekende producten. Behalve de Essie nagellak dan. Mooi kleurtje! 😀
    Ben benieuwd naar je reviews 🙂

    Oh, en ik las op Twitter dat de H2O Plus body butter bij sommige bloggers uit 2005 is. Kijk daar ook ff naar zou ik zeggen..

  2. Ik heb ‘m net opgehaald. Heb een knal roze kleurtje van Essie, jammer genoeg niet mijn kleur (met shimmer). Die handcrème/butter van H2O is over datum, er staat op de verpakking 2008! Het merk H2O schreef (dacht t op facebook te hebben gelezen) dat het nog prima kon. Maar ik heb ook gelezen dat iemand een allergische reactie erop kreeg en naar de EHBO is gegaan…. dus pas op! Ik durf ‘m nog niet te gebruiken en wacht het nog even af. Wimperserum werkt echt! Weet niet of deze goed werkt, maar heb er een gewonnen vorig jaar en gebruikt en mijn wimpers werden echt langer!

    • Klopt ja, ik zag het ook. Mijne is ook van 2008. Zag het net na ik deze blog had gepost… Ik denk dat ik gewoon het zekere voor het onzekere neem en hem weggooi. Jammer dat de Essie je kleur niet is. Essie is zo fijn merk! Had je er al lakjes van?

Geef een reactie

