NOTD #1 – Blue/White

Een van mijn favoriete kleuren nagellak  is blauw. Alle tinten blauw heb ik in mijn collectie. Het staat bij veel van mijn kleding en is een beetje mijn signature-color.

Voor deze look heb ik twee normale lakjes gebruikt en een witte striper.

Als eerst heb ik mijn nagels gelakt met een basecoat. Ik heb de Rimmel 5 in 1 nailtreat  Base & Topcoat gebruik. Ik heb voor een nude kleur van Essence gekozen. Ik wilde een wat rozige node kleur. Deze staat bij mijn huid het mooiste. De blauwe kleur doet me denken aan het blauw van de Spa-flesjes. Met een speciaal nailart kwastje heb ik de tips van mijn nagels gelakt.

Tip: gebruik het platte nailart kwastje want dan kun je eventueel met de platte kant jezelf corrigeren, wanneer je scheef gaat.

Na het drogen heb ik de witte ‘boompjes’ erop getekend met mijn witte Art Club striper. Deze laatste stap moet echt heel goed drogen. Wanneer je niet lang genoeg wacht, neem je met het lakken van de topcoat kleine stukjes witte lak mee waardoor de ‘boompjes’ uitlopen. Dit is zonde van al het werk. Ik laat het vaak een minuut of 10 drogen voor ik de creatie aflak met een topcoat. Ik heb nu weer gekozen voor de combinatie lak van Rimmel: 5 in 1 Base & Topcoat.

Gebruikte lakjes:
Essence 02  Iced Strawberry Cream
Catrice 400 Blue Cara Ciao
Art Club  – white
Rimmel 5 in 1 Base & Topcoat

Liefs, Menina

Geef een reactie

